გავეცანით სახელმძღვანელოს მეექვსე მოდულს, რომელიც შეეხება დაგეგმვას მოსწავლეთა წარმატებისათვის და თუ როგორ დავაკმაყოფილოთ მოსწავლეების განსხვავებული საჭიროებები.
ამის შემდეგ დავუბრუნდით სასწავლო პროექტის გეგმას და შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების პუნქტები, რომელიც მოიცავდა შემდეგ ქვეპუნქტებს: სპეციალურ საჭიროებები, არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური), მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები.
No comments:
Post a Comment